Sezóna 2021/22 je pre partnerstvo Slovenského futbalového zväzu a spoločnosti SLOVNAFT, a.s., jubilejná. Je to už 10 rokov, čo pohárová súťaž nesie meno SLOVNAFT CUP. Pri tejto príležitosti dostane súťaž aj novú vizuálnu identitu. Nové logo je spojením Slovnaftu, pohárovej súťaže, lopty ako futbalového symbolu a novej podoby trofeje, ktorá vznikla v spolupráci s Vysokou školou výtvarných umení.
Výsledkom tohto spojenia je logo, ktoré v sebe spája dynamiku futbalu, stabilitu, ktorú prináša spoločnosť Slovnaft a jedinečnosť trofeje, ktorá bola vytvorená pri príležitosti oslavy polstoročnice pohárovej súťaže. „Keďže Slovenský pohár má svoju nezameniteľnú históriu, naším cieľom bolo vytvoriť také logo, ktoré bude vychádzať z minulosti, aby nedošlo k zamieňaniu v mysli fanúšikov. Zároveň však bude zobrazovať aj to, čo je v súťaži aktuálne a zaslúži si pozornosť. Týmto prvkom bola pre nás trofej samotná,“ približuje Anton Molnár, riaditeľ Komunikácie Slovnaftu. Slovnaft sa stal generálnym reklamným partnerom slovenskej pohárovej súťaže vo futbale v sezóne 2011/2012. „Partnerstvo so Slovnaftom postupne pozdvihlo súťaž na vyššiu úroveň. Tá dnes patrí medzi najprestížnejšie podujatia na Slovensku. Teší sa veľkému záujmu, ako futbalových klubov, tak aj fanúšikov. Svedčí o tom každoročný nárast prihlásených mužstiev v jednotlivých ročníkoch. Z prvotných pár desiatok tímov majú dnes o pohárovú súťaž záujem viac ako dve stovky klubov,“ vyzdvihuje vedúci oddelenia riadenia súťaží Slovenského futbalového zväzu Miroslav Richtárik. Aktuálna sezóna 2021/22 sa začala predkolom 25. júla a potrvá do 29. júla. Do aktuálneho ročníka sa prihlásilo 226 mužstiev, od Fortuna ligy až po víťazov oblastných pohárov. Bude pozostávať z predkola a 8. kôl – od prvého po finále.